zeydalp he bizde kaşık fıtığı varda ameliyat olacak o yüzden aradan sünneti çıkarıcak kaşık fıtığında genel anestezi yapıyorlar. Tek sünnetse uyanık oluyor biraz uyuşturuyorlar oğlum 1,5 yaşında öyle yaptılar uyanıktı ama halsiz gibiydi. Bişey içirdiler o mayıştıydı. Bebeklerde nasıl uyuşturuyorlar bilmiyorum