Kızlar kidse yazmadım orda hiç bir postuma cevap bulamıyorum o yüzden buraya yazdım 2 yaşında otururken inliyor iki gündür inleme normal bişey mi acaba bi ağrısı falan mı var karnım ağrıyor diyor ama onu dikkate almadım keyfi yerinde benden duydu muhtemelen telde konuşurken anneme karnım ağrıyor adet oldum dedim onumu taklit ediyor acaba inlemesi pek normal gelmedi