Kızlar bu hafta eşimin işten arkadaşının düğünü var. Şirkette çalışıyorlar bütün çalışanlar ve eşleri, müdürler vs gelecektir. Hamilelikten kaynaklı saçlarımı boyamıyorum fakat bariz beyazlarım var yani aralarda olsa saklarım ama önlerimde bariz gözüküyor 🥹 Güzel bir görüntü sağlamak istiyorum ve ister istemez şık olmalıyım patronlar da olacağı için. Boyamak istiyorum ama zararlı olduğu için doğal boya tarzı bir şey var mı yani ne yapsam evde doğal karışım falan yapılıyor mu 🥲🥲
Ben düğüne böyle nasıl gidem 😭😭

Vee kıyafet olarak ne önerirsiniz? Çarşıdan oturaklı, düğünlük bir şeyler alıcam çünkü dolabımdaki düğünlük şeylere giremiyorum 🤣🤣🤣