Mhsnogzby travel sistem pişmanlıktır. Biz biraz mecbur kalıp almıştık. 3 ay kadar esimin ailesinde kalmak durumundaydim. Götüremedim yanımda. Çok da bindiremedim kızımı alışmadı çünkü çocuk arabaya. Şimdi satsam mi diye düşünüyorum. Artık arabamiz da var her yere arabayla gidiyoruz.
Kuzenim bana pierrecardin önermişti. Onu almadigima pişman oldum.