Sonyaazz ben kullandım inovitol ve magnezyumunu bi de ovülasyon testini ve YouTube videoların da söylediklerini uyguladkm ovülasyon bi ay kullandım gebe kalmadım diğer ay sadece takviyelieri iki hafta kullandım gebe kaldım ama onla alakalı mı bilmiyorum yeni kürtaj olmuştum gebeliğe daha müsaitim belki de