aysenurr007 Kızlar zayıflama iğnesi kullanıyordum 30 kilo verdim normalde yasaktı korunuyorduk ama kalmışım ne yapmam gerekiyor bir sorun olur mu acaba ? Bilgisi olan var mı ?