Sumhanim Kızlar adet gecikmemin 4. Günü bugün test verdim değer 20 çıktı. Çok düşük değil mi galiba kimyasal gebelik
efnanhiraa Sumhanim öğrendin değer değil sağlıklı artış önemli 3 gün gedikmede 10 ile öğrendim 22 sinde kesemi gördüm 2 güne bir kan ver sağlıklı ilerleme takip et
anonimhesapp İlk değerle anlaşılmaz ki 2 günde bir artış olmasını takip edin muhtemelen geç döllenmedir canınızı sıkmayın burda daha düşük değerle bile öğrenenler var. Hayırlı olsun 🌸
Sumhanim anonimhesapp çok teşekkür ederim nedense bana sağlıklı değil gibi geliyor. Üzüldüm böyle düşük bir değer görünce
Sumhanim anonimhesapp @efnanhiraa Dün yaptığım gebelik testi böyle silik çıkmıştı. Bu haliyli en az beta değeri 30dur diye düşünüyordum. Test 20ul hassasiyetli labquick kaset test
Sumhanim efnanhiraa çok teşekkür ederim nedense bana sağlıklı değil gibi geliyor. Üzüldüm böyle düşük bir değer görünce
efnanhiraa Sumhanim ben bundnada silik gördüm albi markada 10 du değerim iyi düşün iyi olsun kötü düşünme sağlıkla gelsin