Tomriscvn Kızlar sanırım benim bu ay yumurtlamam olmayacak en koyu 20si çıkmış acaba o gün yumurtlama olmuş olabilir mi.Pkosum var yada devam edeyimmi olur mu
[silindi] Tomriscvn pcosta hormon dalgalanması gün içinde olabiliyor o yüzden bi sabah bi akşam yapmanızı tavsiye ederim o şekilde daha emin olursunuz. Yumurtlamayı kaçırma ihtimali de var tabi
anonimhesapp Belki 17sinden önce yumurtlama olmuştur test yapmadığınız için kaçırmışsınızdır bazen adet bitimi hemen yumurtlama oluyor atıyorlar buraya
Tomriscvn anonimhesapp o benimde aklıma geldi geçen ayda bu şekilde yapmıştım adetin 14.günü yumurtlama olmuştu birazda ona güvendim ama hüsran oldu teşekkür ederim
Gizemce1- Tomriscvn yo bence devam Edin ben ilk yapmaya başladığımda 19.gün görmüştüm yumurtlamayı pcosum olmamasına rağmen . Daha geç de görebilirsiniz devam edin
Tomriscvn Gizemce1- Bugün tam 19.günümdü silik çıkıyor birazcık koyulaşma olsa diycemki yakındır pik olması ama tabiki Allah’tan ümit kesilmez bakalım 😊
Tomriscvn [silindi] Aynı saatte yapmaya önem gösteriyorum ama dediğim gibi geçen ay 2 gün pik 1 gün çatlama yakalamıştım bu ayda öyle olur diye düşündüm
[silindi] Tomriscvn ben bir gün pik yaşadım belki idrarınız seyrelmiştir bir şey içmişsinizdie o yüzden daha silik çıkmıştır piktir belkide içinizi ferah tutun