Normalde aşırı bel agrısı çekiyorum ama kemik agrısı yani hissediyorum tutuluyor ama bugun
Belimde öyle bi agrı yok daha farklı bi agrı var ve sabah uyandogomdan beri de sag alt kasıgımda bi acı var ama agrı degil acı.
Birde bebişin hareketleri bile daha can yakıcı valla. 2. Gebeligim ama bu agrıları tanımıyorum.
Sizce randevuyu mu bekleyeyim yoksa yarın doktora mı gideyim.