Iremygc22 Merhaba. Kasım ayında doğumum var. Yenidoğan listesine ihtiyacım var. Çoğu gerekli ürünleri aldım ama sanki hala eksik varmış gibi. Kullanıp memnun kaldığınız ya da kesin al dediğiniz ürünler var mı?
Gul1402 Iremygc22 bende burda durayım, bende 1 haftadır bi seyler aldim ama daha neler alicam pek bilmiyorum
Zumruduanka160 Iremygc22 benim de doğum Aralık sonu görünüyor . Daha bişey almadık süt pompası ve biberon emzik aldım o kadar