Sjsjdhalaalkshdjsksksn Kızlar Hastane çıkışlarınızı hangi siteden nerden yaptırdınız ben ocakta doğum yapıcam kışlık penye isimli hastane çıkışı yaptırmak istiyorum memnun kalan var mı yaptırdığı yerden
Silaaaamom2025 Sjsjdhalaalkshdjsksksn trendyoldan aldım baskılı Lilabio dan sevdim guzel geldi fiyatıda 750 TL
ipekmom_ Sjsjdhalaalkshdjsksksn instagram meryem bebek tasarımdan sipariş verdim henüz elime ulaşmadı ama yorumları ve ürünleri çok güzel duruyor. Tulum şapka eldiven 700e yaptırdım nakış işleme kargo dahil. Baskı olanlar yıkanınca silinip solduğunu duymuştum
Ecmsyl Sjsjdhalaalkshdjsksksn babynakisevi ne yaptırdım ınstagramda. Çok memnun kaldım . Arkadaşım gelirken getırecek kalitesini cok beğendi. Ben pamuklu yaptırdım. Aralık doğumlu olacak oğlum inşallah ama müslinde vardı bir bakım isterseniz.
Papatyamom44 Sjsjdhalaalkshdjsksksn Trendyoldan bi arkadaşım hediye yaptırmıştı bize de ❤️ ben şahsen çok beğendim
1moms Sjsjdhalaalkshdjsksksn trendyoldan butikbebecikten yaptırdım 11li set yumuşacıktı çokta güzel battaniyesi var zıbını tulumu ağız mendili vs.
Serfiraz Sjsjdhalaalkshdjsksksn ela baby den yaptırıyorum su an. Trendyolda hesapları var. Ancak kendi sitelerinde daha uygun. Daha gelmedi ama yorumları güzeldi.
ikimelekannesi___ Sjsjdhalaalkshdjsksksn ben nakılımdan tengine kadar birlikte karar verdiğim bi isnat hesabından sipariş verdim çok çok güzel geldi baya özenildi
ikimelekannesi___ Sjsjdhalaalkshdjsksksn @babyandmomtr diye bir sayfa ama en az iki üç hafta önce sipariş verin benimki üç haftada geldi
Zeynoooom Sjsjdhalaalkshdjsksksn ben elzeyn.store den yaptırdım 4 kat ürünlerdi bu ay için yaptırmıştım penye ürünlerde vardıkaliteli ve uygun geldi bize açıkçası birde bayanın sürekli olan ilgisi bizi memnun etti acıkcası