Bebissever çok güzel bir soru bence😅 gerçekten başına ne gelecek bilmeden bir yola giriyorsun, ben doğum şeklini öncelikle doktora sordum tabiki normal için uygun olduğumu söyledi, asla doğum videosu falan izlemedim, kanamalı acılı şeyleri izleyemem de zaten ama sonra bu kadar kadın nasıl yapıyorsa ben de yaparım bu özellik benim bedenime yüklenmiş sonuçta babannemler evde bile doğurmuş etmiş doğal bir süreç neden olmasın ki diyerek olumlama ile kendime güvendim zordu tabiki sancı kısmı falan ama dayanılmayacak gibi değildi bana göre 🤲🏻🤲🏻🤲🏻