1aleynax Kızlar içim bunalıyor insanların laflarına karşı çok duyarlı olmaya başladım sizde de oluyor mu bu hormonlar o kadar yoruyor ki gündüzleri özellikle aşırı kaygı oluyor
Tuba5555 1aleynax bende aynıyım kimseye tahammülüm yok hiçbişeye ağlayasım var artık çok bunaldım sıkıldım içim dar 35 haftalığım sinir ayrı bişeleri bile zor giyiyorum aglcmya
staRmama 1aleynax üzülme lohusalıktan sonra kademe kademe azalıp eski haline doneceksin 😂 ikinci gebelik ve yine aynı şeyleri yaşıyorum 😬
1aleynax staRmama inşallah canım valla aşırı zorluyor bide eşimin ailesini takıyorum ister istemez yani takacak şeyler türüyor çok yorucu 😂😂
1aleynax aybalasmom ahahahaha bu iyiydi bende de öyle ya eskiden önemsemediğim şeyler şimdi aklıma geliyor haksızlık falan gibi kafaya takıyorum
aybalasmom 1aleynax ayyy o başlı başına çok berbat bi şey. Hem kendimize hem eşimize etkisi oluyor. Eski olayları söyleyip söyleyip kavga ediyorum ben de dkdjjdjd
1aleynax QueenBahar_ daha üstüne trip atıyorlar bdfbfb doğumdan sonra trip nasıl atılır o zaman göstericem
1aleynax aybalasmom ahahaha onlar gamsız anam dünya yansa şuraya geçeyim derler biz kendimizi bitirsek de nafile
aybalasmom 1aleynax keşke biraz öyle olsaydı 🥲 ben yükseldikçe o da yükseliyor. Yangına körükle gitmek bizimki skjddkd
Dunyaninencoolannesi 1aleynax çoook normal kaynanamla kanka gibiyizdir pizza yaptim yemicem dedi diye sen artık beni sevmiyosun falan diyip hıçkıra hıçkıra ağlamıştım ahahsksjspwğdl