Merhaba arkadaşlar bugün kontrolum vardı. 15 haftalık hamıleyım. Hem özele hem üniversıte arastırma hastahanesıne gıdıyorum.kasıklarım sağ sol ara ara ve belım de ara ara agrıdımı çok sıddetli agrıyor uzun süre dınlendıgım zaman gecıyor. Ve ıdrarımı tutsam yada az ıdrarım olsa genıtal bolgemın tam üstü kasıkların altı agrıyo acıyo bırde dokununca bayaga acıyo.. Bu sıkayetlerı özelde anlattıgımda idrar testı yaptı bı skntı çıkmadı enfeksıyon falan rahım buyudugu için olabılır dedı. Bugün kü doktor ise yıne ıdrarda bırsey yok servıkal uzunluğu ölçerız dedı bende bıraz arastırınca korktum. Uzun oldu ama aynı durumu yaşayan var mı bu belırtıler olupta servıkal yetmzlık uzunluk kısalık olan varmı. İlk gebelıgım düşükle sonuclandı 15 haftalıkken o yüzden bu sefer çok korkuyorum