Catperson maviportakal_ zor gruptasınız bence, küçük yaş grubu hele ilköğretim ve altıysa çok yorucu 😥 İlkokul çağında kızım var onun gibilerle dolu bir sınıf kabus gibi 🫢
maviportakal_ Catperson evet evet sürekli ilgilenmek de gerekiyor öyle oturarak ders anlatamıyoruz maalesef
Minikbebegimveben maviportakal_ ben 33 üm 34 de bırakırım diyorum ama doğumdan sonraya kalmasını da istiyorum izinlerimin. Yani bilemiyorum sıkıldım da bi yandan işe git gel karnım büyük baya artık işe gelme bişey olur diyolar
kaktuscicegi_ Hafta içindeyim cuma günü 37. Hafta dolayısı ile artık izine ayrılıcam. Evet yorucu ama izinlerimiz çok az işe gelir gelmez ikinci bir sandalyeye ayağımı uzatarak oturuyorum yoksa şişlikler mahvediyor.
maviportakal_ kaktuscicegi_ bende de ödem var çok oturarak da değil işim inşallah dayanabilirim ben de