kızlar hamileyim 17 haftalık kraft kenya i-size bebek arabası aldım arabayı severek isteyerek aldım onda bi sıkıntı yok sadece şunu sormak istiyorum; puset tutma kolu puseti arabaya taktığımjzda aşağı doğru olduğunda sabitleniyor yukarı doğru olduğunda da puset çıkıyor. peki bu arabadan şuan kullanan varmı? puset örtüsünü nasıl kullanıyorsunuz? isimli yaptırmayı düşünüyorum çünkü ama onlarda bağlamalı olduğu için nasıl tutturucam bilgim yok