Edanr biz 2.ayimizda 😑😑😑 sor ama niye o kadar erkenden deyü 😑😑😑 sagolsun kaynanam 2.aydan basladi alisveris diye beynimi yemeye son aylar agirlasiyormusuz bir sey yapamazmişim simdiden buldugumuzu atmak lazimmiş su an calisirken yapacakmışım 😖😑😑 normalde bana kalsa cinsiyeti ogrendikten sonra almaya baslayacaktim hep beyaz hep krem ortak renk almaktan gina geldi cocugum cinsiyetsiz gibi az sabredemedi kadin yaa 😖