Talatmahir_00 @“Sevgi_0”#p377391i00 merhaba bn dördüncü gebeligimi geçiriyorum şimdi uç dogumumda şanlı Urfa eğitim ve araştırma hastanesinde oldu ya i sekiz yüz yataklida gayet memnun kaldım şimdide Allah nasip ederse orda yapicam
irem10_ Üste çıksın bende merak ediyorum bunu. Yoğunluk çok fazla ve temizlik konusunda sıkıntılar var diye düşünüyorum ama böyle değilse bende devlette doğum yapmaktan taraftarım tabiki