Mrsakar Kızlar cuma günü regl olmam gerekiyordu gecikmeye kadar bu sefer sabrettim çünkü 4 aydır ortalama 20 testi çöpe attım. Bugün eczaneden awox aldım ve pozitif 🥰 yarın muayeneye gideceğim inşallah 🙏🏻 