bcmucizemiz Kızçelerimmm nasılsınızzz? Sabahtan akşama kadar evin içinde çok sıkıldım. Hava zaten çok sıcak. Dışarı çıksam ayrı dert, evde kalsam ayrı dert. Bu günlerde sizler neler yapıyorsunuz? Havalar serinlese de rahatlasak dimii…
valeriaa_ bcmucizemiz ayyy hava nasıl sıcak bi bilsen urfalıym sıcaklardan bunaldk halfeti ye geldim 1 ay daha devam eder halfeti de yanıyo urfa da ,zaten arada 1 saatlik yol var nolacak boyle bu sıcaklar klimasız durulmuyo
nilsumm bcmucizemiz İyiyiz canımsuu hava sıcak evde oturuyorum yemek bile yapmak istemiyorum bu sıcak havada birde ara ara yalancı sancılar başladı 🤦🏼♀️
demirrleydi_ bcmucizemiz burası eskiye göre biraz serinledi gibi ama yinede sıcak şuan bı 15 dk falan ayakta kaldım bayılacak gibi oldum oturdum hemen bulunduğum ortamda serin güya ama artık ayakta kalmak çile gibi
bcmucizemiz valeriaa_ Evet maalesef. Bende Antalya’dayım inanılmaz sıcak bir hava var. Gündüzleri salonun kliması açık. Akşamları odamızın kliması açık. Yani klima hep açık. Klimasız durulmuyor.
valeriaa_ bcmucizemiz evet aynen öyle inşallah bir an önce serinler,her yıl antalyaya geliyorz ,orda da nem var boğuluyo insan klima fayda etmiyo
bcmucizemiz nilsumm Aynı bennn. Bende de sürekli bulantı mide bulantısı var😩. Birde üstüne sıcaklarr.
bcmucizemiz Musilk-1 Keşke bende sizin yerinizde olsaydımm. Bence soğuk havanın bol bol tadını çıkarın. Hasret kaldım soğuk havaya.😊😊