Kızlar yarın 36+0 olacağım bugün sabahtan beri yürümekte çok zorlanıyorum bebeğim zaten iki hafta önden gidiyor çok aşağıda ama yürümekte zorlanmıyordum bugün beş dakikadan fazla ayakta duramıyorum kasığımla bacağımın birleştiği yere kramp giriyor yürüyemiyorum benim gibi zorlanan var mı yarın doktora gideceğim