Merhaba kızlar,
sat 28 temmuz, 17 ağustosta pik gördüm ve değerlendirdik, Bat 1 eylül, salı günü tatile gideceğiz eşim pazartesi yani yarın kan vermemi istedi kanda çıkar dedi benim hiç umudum yok çıkmaz diye düşünüyorum ayrıca hiç belirtim de yok sadece ara ara regl olcak gibi kasığım ağrıyor birde afedersiniz ilişkide ara ara sağ kasığımda baskı ve ağrı hissediyorum. Sizce gebelik varsa kanda çıkar mı? Belirti olmadan hamile olduğunu öğrenen var mı ? 🌸🙏🏻🥺