dasdogengul Bi arkadaşım var 3 ay önce erken doğum yaptı 6 aylıkti suan bebeği 9 aylık ve eve çıktı kız şimdi 2.ye hamile birde sezaryan ile doğum yaptı..sizce bunun bir riski varmi?doğumunu etkiler mi?onun gibi sezaryan dogumdan birkaç ay sonra hamile kalaniniz varmi????
Hbsanneoluyo dasdogengul onu en iyi doktor bilir cnm 🤷♀️ 3 ay çoook erken belki başına gelen vardır burada