nilsumm Iydrnjg Banada azz kaldı bebişim doğduğu zaman yüklerim daha 30+4 haftadayım siz kaçıncı haftadasınız? ama burdan gitmem kalıcıyım😅 hem bunu kullanırım hemde happ kidsi kullanırım 👶🏼
demirrleydi_ Iydrnjg ben hem orda hem burdayım 3 yaş 3 aylık kızımla orda 28+5 haftalık bebekle burda 😂
Iydrnjg nilsumm yok canım benim şu an 11 aylık bebeğim var hamile değilim kdıs kullanıyorum bir de bunu kullanıyorum orada adın ne 🥰
Iydrnjg LadyX yok kız orası sakin değil ora çok güzel orada neşeli böyle ben 4günlüğüne yokum orada az kaldı eğer orada takipleşiriz🥰