Kikiriki 2400 olmuş kilosu, taburcu ettiler beni son nst de sancı çıkmayınca şimdilik biraz daha beklemeye ikna ettik galiba bebişi :) cumartesi kontrole gidicem tekrar nst de bakılacak ama evde ilaca gerek duymadı doktorum. Ciğer gelişim iğneleri de yapıldı bundan sonra gelirse yoğun bakıma vs ihtiyacı olacağını sanmıyorum dedi umarım haftasına kadar bekler