1moms Kızlar 8 buçuk aylık bebeğim var ve zor bi bebek inşallah hamile değilimdir çünkü ben 3-4 yıl istemiyodum eğer değilsem inşallah sıkı bi korunma tedbiri alıcam akşam test alıcam bakalım ne çıkıcak
Yyemus Eğer herhangi bir korunma yöntemi kullanmıyorsanız hamilelik ihtimali hep olur. Adetiniz gecikince test yaparsınız. Unutmayın her zorlukla beraber bir kolaylıkta vardır…