NurAyse_nur Geç kalma meselesi kişiden kişiye değişiyor bence, ben 34 haftalığım kılık kıyafeti dün almaya başladım mesela. Ha siz ağırlaştım diyorsanız daha fazla bekletmeyin tabii ama geç kaldım diye de endişelenmeyin. Benim için bu haftalarda başlamak mantıklı oldu diye düşünüyorum çünkü doktor tahmini bir doğum kilosu öngördü, herkes çok fazla yenidoğan almayın diyor ama benim bebeğim çok kilolu doğmayacak mesela, ben de ona göre yapıyorum alışverişi şu an.