Kizlarrrrr selam 25 haftalığım 3 haftadır sol kasığım da ağrı oluyor normal mi acaba böyle regli ağrısı gibiii yakın zamanda detaylı usg girdim doktor herşey güzel teniz dedi bir sıkıntı yok. Şuan tatile gidiyorum 3 saatlik yol 1 saat kaldı ama baya dinlens dinlene çok mola vererek gidiyoruz. Bir anda ağrı girdi yine sol tarafıma aşırı huzursuzum 😥😥