Doktor 31+5te plasentada kalsiyum çöküntüleri başlamış genelde 40a doğru bunu bekleriz dedi. Yani bu durumda sende 37den sonra bekleriz doğumu dedi. Doppler ve su miktarının iyi olduğunu söyledi. Göbek çevresi 1 hafta geriden geliyor, kilo alması için proteinli beslen dedi. Demekki seninki zayıf bir bebek olacak dedi. Endişe etmeli miyim? 31+5 iken 1730 grmış.
Hala nst’ye almadı, durum böyle olunca iki haftada bir nst takibi istendiğini gördüm burada. Ona rağmen üç hafta sonra çağırdı.