Feryalzekiye Arkadaslar 22 haftanin icinfldeyim her zaman seyreme gibi hissedyrdm bebegin hareketelrini bugun huc hissetmedim normal mi sizce ? Normaldede hareket hissetmiyorum zaten fazla.
Deletedmom277 Feryalzekiye Her zaman hareket edecek diye bir şey yok zaten yeni yeni başlamıştır her hareket kendini hissettirmez
Feryalzekiye Deletedmom277 seyreme hissedyrdum normalde bugun olmayinca tereddt hssettm normalde de blyrm her zmn olmaycgni ama nebilim sikintli bi gebelik yasyrm o yuzden