zeynepkazgann 13 haftalık hamileyim sol kasığıma bıçak saplanır gibi ağrı giriyor kısa kısa gelip gidiyor ama gün boyu sürüyor nerdeyse ilk haftalarda oluyordu bi kaç haftadır yoktu ama tekrar başladı normal mi böyle olması ya
Babybebi zeynepkazgann bak kanaman veya koyu renkli kahve rengi gibi akıntı vs olmazsa normal kendimi stres yapma zaman zaman ağrılar oluyor bacak arasında anlattığın şekilde alttan bıçak saplanır gibi ve çok farklı ağrılar yaşanıyor uzanıp dinlen ağrının üzerine gitme uyu 💐
Meridaily zeynepkazgann ben de aynı durumdayım 13. Haftadayım. Ara ara bıçak saplanması gibi ağrı oluyor bende de 🥺
Meridaily zeynepkazgann yaa çok şükür🤲benim de dün gece yine baya bir ağrım olmuştu tedirgin oldum. Demek rahim büyüme ağrısı yaşıyoruz
zeynepkazgann Meridaily evet rahim ve bebek büyüdüğü için normalmış çok ağrın olursa parol alabilirsin dedi
Meridaily zeynepkazgann çok şükür🤲 benim hala devam ediyor anlık. Artık büyüme ağrısıdır diyorum,iyidir inşallah bebişlerimiz🤲