Semacdrc Kızlar gebelik ilk 3 aylık döneminde aşırı ritm bozukluğum vardı hergün oluyordu ve durup pat diye sert vuruş atışlardı şuan 2. Trimestara girdim bu şikayetlerim azaldı fakat ara sıra oluyo sizde böyle şiddetlenip sonra azalan oldumu