alyahanimm 34+5 iz evet daha erken ama artık yoruldum 🥲 şöyle 36 da 37 de doğursam sağlıklı bir şekilde. Uyku diye bir şey kalmadı. Her yerim ağrıyor. Enerjim yok. Sıcaklar bi yandan bunaltıyor vs vs. Böyle olan var mı
Zeynepackgz alyahanimm sezaryansa ,38 de alır ztn az 21_22 güne dogurursn normlse Allah bilir 😂bn de 34 +0 sezaryan bnmki 28 gün sonra alır daha erken gelmezse
Herseydenbiktim alyahanimm 37 olacam birkaç güne artık kendi kendime diyorum ki yerleri sileyim oynayim ziplayim 😂😂 Öyle çok zorluğu olmadi ama mide yanması bitirdi beni son 1 hafta canımdan bezdim
Annekuzusu123 alyahanimm valla bizde 33+3 baskılar çoğaldı ağrılar zaten öylesine sıcaklar acaip bunaltıyor kontrollere zor gidiyorum resmen geceleri uyuyamıyorum bizimki de en fazla 38+3 de alırım sezeryana dedi bakalım bizimki beklerse inşallah
Songulblt Aynıyım bende geceleri tuvalete kalkıp su övmekten yoruldum sulu akıntım gelıyo bebegın suyu mu yoksa gerçekten akıntı mi kimse bilmiyor çok bunaldım hersey yolunda olsa sağlıklı olsa bende aynı şeyleri söylüyorum bAzen
alyahanimm Zeynepackgz nasıl olacağı son ana kadar bekleyeceğiz şuan makat geliş ama baş aşağı dönerse normal olacak nasipse
alyahanimm Herseydenbiktim benimde midem çok kötü özellikle geceleri yanıyor gece boğazım alev aldı mide suyundan eriyecek boğazım dedim heralde
Deleted33000 Herseydenbiktim bende hamileyken mide agrisi ve yanması çok çektim mide koruyucu içiyordum oysaki ama bir doğdu oğlum kulaklarında bile kıllar var 😂😂😂 bilmiyorum ilgisi varmı
Herseydenbiktim alyahanimm Off evet aynı şekilde sakız iyi geldi bana biraz hayatim bi dene istersen ağzımdan dusuremiyorum o yüzden 😂😂 Falım normal ve karbonatlı durmadan çiğniyorum bi o iyi geldi
Herseydenbiktim Deleted33000 Ay mide yanması kıl falan diyorlar da ama yorumlarda bazen çok yanma vardı kılsız dogdu diyenleri de gördüm belki genetiktik asko oglum bana çekmesin bende de çok yok ama babasında hic yok insAllah ona ceker 😂😂
[silindi] Al benden de o kadar valla 😅 35+2 deyim doktorum 38den sonra istediğin gün alırım dedi 38+1 e randevu aldım direkt 😂 doğurmak istiyorum artık