[silindi] 3 lü eğer ikiliden riskli çıkarsan öneriyorlar. 2 li test çok önemli. Ha her halükarda dogururum sağlık problemi veya zihinsel bir sıkıntı benim onu dogurmama engel değil diyorsan önemli değil bu testleri yaptırman ama buyuk bir sorumluluk bunun bilincinde olmak lazım. Keza benim iki kardeşim doğuştan zihinsel engelli bakımları çok ama çok zor çeken bilir. 2 li test %90 oranında down ve zihinsel sıkıntı yakalama gücüne sahip o yüzden 3 lü ve 4 lü teste göre çok daha güvenilirlikli. Kendinde sağlıksız olma durumunda her şeyiyle ömür boyu ilgilenebilecek gücü göremiyorsan kesinlikle atlamamanı öneririm. 3 lü test %60 4 lü ise %80 yakalama oranına sahip bu arada bunun bilgisini de vereyim doktorum bu şekilde bilgilendirmişti beni