Nuross Kızlar bebeğim 28 haftalık genellikle sol tarafta hareket ediyor ve hareketleri canımı acıtıyor tek bir tarafta olup canımı acıtınca kasılma diyenler oldu ama kasılma bebek hareket ederken mi olur benim bebeğim hareket ederken canımı acıtıyor bazen
Herseydenbiktim Nuross Askim büyüyor iste ne güzel hareketli olması 😍 Ben 37ye girecem bu zamana kadar doğru düzgün hareketini hissetmedim keşke hissetsem de canım yansa diye dua ediyordum😂
sevdaozz Nuross ahaha kıyamam yaa Allah sağlıkla versin kucağınıza . Bende bir an önce hissetsem diye sabırsızlanıyorum yaa 😂 nasip olsun ❤️
Nuross Herseydenbiktim yaa birden böyle acı hissedince bende korktum.Tamamen hareketsiz olsa da endişelenirdim 😅 Allah sağlıklıca vaktinde doğmalarını nasip etsin 🙏🏻
Anneveogluu Herseydenbiktim yaa bende senin gibiyim 35haftalık olduk ama net bi tekme hissetmedim etrafımdaki anneler özellikle geceleri hareketine uyanırdım diyorlar ama bende hiç öyle değil sadece dönme hareketlerini hissediyorum 😂🥰
Herseydenbiktim Anneveogluu Ay vallahi öyle erkek çocukları hareketli olur diyorlar bide hiç öyle değil benimki😂 keşke hareketli olsa da uyutmasa
Deleted33000 Nuross bebeğin kız mı erkek mi canım bende hamileyken bebeğimin hareketleri canımı acıtıyordu beni bagirtacak şekilde bigun nst çekilirken sağ tarafında hareket etti yine can yakan şekilde makinada sancı gösterdi meğerse sanciymis doktor hemen geldi sen soguruyormusun diye dalga geçti hatta ama soluma dönünce geçti o acıma sende öyle olunca hareket et bakalım geçecek mi
Nuross Deleted33000 canım bebeğim erkek.Sol tarafımda oluyor genelde bu ağrı dün gece başladı normalde olmuyordu hareket ediyor ve canımı acıtıyor.Dediğin gibi hareket edip geçme durumuna bir bakayım.Peki sancı çıkmış ya nst’de sonrasında bir daha yaşadın mı bu durumu
Deleted33000 Nuross evet dogumuma son bir ay kala hep yasiyordumynst de sancı da çıkıyordu artık dayanamadim37 haftada hastanede yattım sancı vardı 3 cm açıklık da vardı ama bebek daha aşağı inmemiş ti serumla sancimi kestiler bir gece hastanede yattım 39+6 da doğum yaptım
Anneveogluu Herseydenbiktim benim bebede erkek ama maşallah tık yok umarım doğduktan sonra da öyle uslu olur😂😂
Nuross Deleted33000 yaa canım korktum şimdi.Yarın randevum var doktoruma bir danışacağım.Daha 28 haftalık hamileyim umarım sancı vs değildir.Ekstra bir ağrı falan hissetmiyorum sadece bebeğim hareket ederken tek bir tarafımda ağrı oluyor
Pembe_bulut Nuross benim bebeğim de hep solda baştan beri. Hareketleri özellikle sola yatınca canımı acıtıyor bir de ben ayaktayken(karnım çok gergin olduğu için) hareket ettiğinde sanki içeriyi kazıyormuş gibi bi acı oluyor anlık. 😅
Nuross Pembe_bulut evet aynen bahsettiğiniz gibi bir ağrı oluyor bende de.Hep solda hissettim zaten hareketlerini şimdi ise içeriyi kazıyormuş gibi hissediyorum hareketlerini 😊
Deleted33000 Nuross yok aşkım korkmana gerek yok yarın doktoruna sorarsın ekstra ağrı yoksa hele hiç korkma çünkü benim birde sürekli adet ağrısı gibi ağrılarım oluyordu belki vitamin eksikliği filan da olabilir
Bumah Nuross eyu gidi ben esas acıyı 32 de gördüm yanı gecen hafta elimle ittirdim çocugu daha dur bakalım