Ben de 5+3 teyim. Kese büyüyor ama henüz bebek görünmedi hafif lekelenme tarzında kanama oluyor. Doktorum progestan başladı. Ama boş gebelik olmasından korkuyorum. Geç yumurtlama ve döllenme olduğu için beklenenden daha geç görülebilirmiş. Bekliyorum 🥹