Merhaba ben 2019 yılında kaza sonrası ve 2023te hamileyken birer kez tetanoz aşısı oldum, bildiğim kadarıyla şimdiki hamileligimde olmama gerek yok çünkü 5 yıl koruyuculuğu var. Sağlık ocağındaki ebe 20. Haftanda gel yapalım dedi ama ben boşu boşuna olmak istemiyorum. Asi karşıtı değilim yanlış anlaşılmasın ama gereksiz geldi doktoruma da kontrolde soracağım, 2 çocuk arası bu kadar kısa olup da 2. Olmayan var mı merak ettim