Gizos2606 Hanımlar merhaba kids’e de yazdım buraya da yazayım ben cuma günü doğum yaptım bebeği hemen yoğun bakıma aldılar solunum sıkıntısı var diyerek. O günden beri günde 10 dakika görmemize izin veriyorlar doktora ve hemşirelere ne zaman çıkar diye soruyorum hiçbir bilgi verilmiyor başına gelen var mıdır burada süreç nasıl ilerledi bebeği kaç günde verdiler çok tedirgin oluyorum ilk doğumum bilgim yok
Busrasisman Gizos2606 geçmiş olsun öncelikle bebeğiniz entübe mi yoksa nazalda mı oksijen desteği alıyor
Kkardelenn1 Gizos2606 her bebek birbirinden farklı canım benim bebeğim de kaldı ama solunumdan değil solunumdan yatan bebekler de vardı 1 hafta 10 gün belki 1 aydır bekleyen vardı kimisi de 2-3 günde çıkıyordu inşallah en yakın zamanda alırsın kucağına
patulii Gizos2606 öncelikle geçmiş olsun, ilk doğumumda bende aynısını yaşamıştım, 9. Gün taburcu etti doktorumuz
deryakrgz Gizos2606 genelde 1 hafta 10 gün sonra çıkıyor üç arkadaşımın öyle oldu. Geçmiş olsun. İnşallah sağ salim kavuşursunuz 🤲🏻
Gizos2606 patulii sağ olun size de çok geçmiş olsun Allah tekrar yaşatmasın çok zor bize bir hafta en geç dedi ama bugün de belli olmaz diyor
patulii Gizos2606 bize de sürekli oyalama çabaları vardı, hem iyi kendi nefes alabiliyo havayı fanusu çıkardık diyodu doktor, normalde 13 gün yatar demişti, iyiyse madem çıkarın artık dedik öyle çıkarmıştı. İnşallah sağlığına kavuşur evladınız.
Gizos2606 patulii sağ olun çok teşekkür ederim inşallah öyle olur hastaneye karşı güvenimi bozmak da istemiyorum
myangelson Gizos2606 öyle kesin birşey söylemiyorlar bizimki taburcu olacağı güne kadar çıkacağını bilmiyorduk görmeye gittik hatta emzirme falan yaptık doktor bir geldi bugün taburcusunuz dedi çok şaşırmıştık bereket hazırlıklı gitmiştik kıyafet puset falan 😄 1 hafta kaldı benim oğlum kuvozde
Gizos2606 myangelson ben de her an hazırlıklıyım ne güzel inşallah bi an önce biz de alır geliriz bebişi
GizemHamza34 Gizos2606 geçmiş olsun canım ilk doğumum 35 haftalık olmuştu oğlum 3 gün solunum sıkıntısından yattı sonra sarılık değeri yükselince toplam 7 gün kaldı
2bebekannesi25 Gizos2606 bebegım solunum dan kaldı 5 gün anne sütü ne kadar çok alırsa kendını toplarlar erken çıkarsınız dedıler bende 2 saatte bır gıdıp emzırıyordum çok şükür 5 . Gün çıktık
Gizos2606 2bebekannesi25 maşallah Allah bir daha hastalık vermesin bebişinize inşallah biz de alırız bir an önce
Auri Gizos2606 Merhabalar ben de cumartesi doğum yaptım bebeğim o günden beri yoğun bakımda solunum sıkıntısı nedeniyle Tahmini gün söyleyemiyolar çünkü her bebeğin ilerleyişi farklı oluyor Bugün bilgi aldığımızda oksijen desteğini kestiğini fakat beslenmede zorlandığını söylediler Bebek tamamen kendi beslenebilene kadar çıkarmıyorlar bildiğim kadarıyla İnşallah sizinki de hızlıca iyileşir Allah tüm bebeklerimizin şifasını versin sağlıkla kucaklarımıza alalım Çok geçmiş olsun 🙏
Gizos2606 Auri hayırlı olsun size de çookk geçmiş olsun inşallah bir an önce alırız bebişleri kucağımıza . Sanırım lohusa psikolojisiyle biraz fazla stres yapıyoruz Allah kolaylık versin
Baklavaseverim Gizos2606 Genel de solunum sıkıntısında zaten pek bilgi vermiyorlar iyice gözlemleyip ondan sonra gidişata göre doktorlar bilgilendirme yapıyor bir de solunum sıkıntısı olan çocuğu galiba çoğu hastane sadece 10 dakika görmeye izin veriyor ama 9-10 gün max 15 gün sürer inşAllah daha erken alırsınız tekrar kucağınıza 🥹