Merhaba sevgili arkadaşlar 🌸 15 haftalık hamileyim , hamile kalmadan önce kontrol için iki doktor tercihim olmuştu birisi aslıhan hanım hamilelik için değil farklı bir şikayette gittiğimde beni aşırı şekilde korkutup polikistik över sendromu tanısı koymuştu hiçbir belirtim olmamasına rağmen doğum kontrol hapı başlatmıştı . Ben bu tedaviye uymadım altı ay sonra çocuk sahibi olmak istediğimiz için genel muayne olmak istedim özge bakkal hanımda muayne oldum kendisi aşırı tatlı dilliydi ve beni aşırı rahatlattı ve şimdi hamileyim özge hanımla devam ediyorum ama doğum sürecini nasıl ilerletiyor bilmiyorum. Normal doğum yapmak istiyorum ilknur hanımda doğum yapan tanıdıklarım var ama hepsi sezeryan bu süreçteki deneyimlerinizi ve doktorunuzdan memnun olup olmadığınızı bilmek isterim. Yoluma şimdiden ışık olduğunuz için teşekkür ederim ☺️