mommyyysd htckrsnn bilmem hiç öyle bişey demediler teşekkür ederim siz ne durumdasınız Allah size de sağlıcakla almayı nasip etsin 🌸
htckrsnn mommyyysd bende bekliyorum şuan 7 haftanın içerisindeyim perşembe ya da cuma günü gideceğim allahıın izniyle
Sincape Bugün abdominal ultrasonda kalp atışını duydum. Son regl tarihime göre 6+5 doktorun söylediğine göre 6+1. Umarım güzel sağlıklı ilerler hepimizin ♥️
cicekliperdee Sincape bugün doktora gittim. 6+6 olması gerekirken ultrasonda 6+2 çıktı. Kesenin de içi boş. Önceki dusugumde 6+2 de bebek görünmüştü. Boş gebelik olabilir dedi. Sizin bilginiz var mı? Günlerimiz benzer diye soruyorum. Sağlıkla kucağınıza alın