tkrk Merhaba 7+5 haftadayım gece kanamam oldu acile gittim Servikal polip dedi. Başka özel hastaneye geldim o da dedi. Şimdi kan ve drar testi yaptıracağım. Böyle olup doğumu iyi geçen veya iyi olan var mı ? Lütfen yazın