Mrvkoz Betulpehlivan ben gizem hanıma gitmiyorum ama hastanenin en iyi doktorlarından biri biraz bası kalabalık
Betulpehlivan Mrvkoz gerckten öyleyse cok sevinirim riskli bir gebeliğim var canım ilk kez gidicem 24 haftalık oldum daha bi doktor edinemedm cok tesekkür ederm 🙏
Mrvkoz Betulpehlivan öyle canım randevu almak biraz sıkıntı oluyor sadece onuda yoluna koyarsın ilk randevudan snra hemen ötekini alırsın
Mrvkoz Betulpehlivan her doktor vermiyor diye biliyorum doğum ücretleri ise herşey dahil paket ( saç makyaj kuaför fotoğraf cekimi oda süsleme ) normal doğum 2000 sezeryan 2250 isteğe bağlı sezeryan 3000 tl 😊
Betulpehlivan Mrvkoz cok teşekkür ederim canım cok sagol insallah gizem hanımın ultrosonu güzeldir verir🙏🙏
Seher_ Mrvkoz okadar uygun mu ya ben pahalı sanıyodum o yüzden hayat Hastanesi'ne gidiyorum 2 bucuk benimki sadece doğum fotoğrafçısı falan hariç
Mrvkoz Seher_ evet canım geçen hafta gittim hatta fiyat sabitledik hatta kapı süsü anne tacı bebiş hastane cıkısıda veriyor
meltemmmmm Mrvkoz ben Karacabeyde devlet hastanesine gidiyorum ama normal doğumdan korkuyorum oraya gitsem dışardan diye banada gün verirler mi acaba? bide dışardan gideceğim için fiyat farkı olur mu?
Seher_ Mrvkoz çok uygunmus ya artık değiştirmek istiyorum bende 5 bucuk aylık oldum ama bilseydim oraya giderdim
ezgiiii999 Mrvkoz merhaba fiyatta yardımcı oluyorlar mı acaba? düşürme ihtimalleri oluyor mu? Ve önceden parasını ödeyebiliyor musunuz?
Mrvkoz meltemmmmm bu konuda bir fikrim yok canım. Hastaneyi arayıp bilgi alsan daha doğru olur. Şimdi bizler takipli hasta diye görünüyoruz sistemde ama dısardan gelecekler için fiyat farkeder mi bilemem
Mrvkoz ezgiiii999 yapabildikleri en düşük fiyat bu sanırım canım birde herşey dahil ya uygun bence 😊 valla ön ödeme alıyorlar mı yoksa doğumdan snra mı alınıyor ücret pek bilgim yok biz hastaneden cıkarken ödeyecegiz
Seher_ Mrvkoz aslında memnunum hastanedende 15 haftamdan beri renkli gösteriyo doktorum fotoğraflarınıda veriyo 😂
ezgiiii999 Mrvkoz ya korkum doğum sonrası fiyatı daha fazla söylemeleri oyle olanlar da varmış ondan sordum canım:)
Seher_ ezgiiii999 Nazmiye Şentürk canım iyi bi Doktor tahlillerimi falan sağlık ocağında yapıp göturuyrm hem boşuna parada vermiyorum