ErsBegAs ben bimden almıştım reflü yatağını yani öyle pahalı bir şey değildi. Doğumdan itibaren kullandım hiç kusma gibi sıkıntı yaşamadım memnundum hatta doktor söylemeden almıştım doğum yaptığım gün reflü yatağı alırsan çok iyi olur dedi ben yanıma almıştım bile. Ben almanı tavsiye ederim ama pahalıya kaçma çünkü çok kısa süre kullanılıyor canım