Bebivekedi Dünden beri sol tarafıma bıçak tarzında ağrı giriyor idrar yaparken herhangi bir problemin yok ama sancı beni korkutuyor acaba ne olabilir başına gelen var mı ağrı devam ederse kesin doktora gideceğim
iiilllaaayyy Benim sol böbreğimde hep ağrım olurdu enfeksiyondan kaynaklı bence mutlaka doktora görünün. İdrar yaparken sıkıntı yaşamadım ben de ama hep ağrım olurdu
iiilllaaayyy Benim sol böbreğimde hep ağrım olurdu enfeksiyondan kaynaklı bence mutlaka doktora görünün. İdrar yaparken sıkıntı yaşamadım ben de ama hep ağrım olurdu