Azlpp doktora gitmedim ama dün doğuruyorum sandım. Tüm vücudum eklemlerim kaslarım ilk defa bu denli ağrıdı. Yataktan kalkamadım. Bugün perinatoloji randevumuz vardı ikinci kez. Doktora grip olduğumu söylemeden bildi. Dedi ki grip oldun mu evet dedim bebeğin beyninde bir yerde minik bir büyüme gördüğünü enfeksiyona bağlı oluşmuş olabilir dedi. Geçiçi bir durum genelde ama dikkat et dedi. Bugün maşallah o ağrılar felan kalmadı. Yani grip birden gitti gibi. Size önerim vicks kullanın. Ben sırtıma ayağıma burnuma vicks sürdüm ve iyice terledim sucuk gibi iyi oldum. Çok şükür ama enfeksiyon içinde çarşamba günü tahlil yaptıracağım. Orda enfeksiyon çıkarsa verecekleri ilacı kullanırım. Doktorum sadece parol kullan dedi. Birde ben dün parol plus içtim bir tane onu sordum farkı var mı diye oda onu kullanma sadece parol kullan dedi.