Cagladerin12 Kızlar merhaba 37+5im normalde çok kramp sırt agirisi bacak ağrısı çektim ama geçici olarak .. şimdi dün geceden beri karin ağrısı bacak ağrısı bel ağrısı hepsi bir den oldu ve hiç geçmedi sizce bu doğum belirtisi mi yoksa normal mi bi yardımcı olun
bebeklerim__ Cagladerin12 geceden beri hic geçmemiş canim büyük ihtimal bebegin geliyor artık sancılarını kontrol et sanci sayardan suyun gelirse hastaneye git.
Cagladerin12 bebeklerim__ zorla açarlar diye korkuyorum gidemedim hafifledi biraz ama yine de ağrı var yani