Serfiraz Bu konuyu uzun bir süre kapatın bence. Bilmiyorum kaf haftalıksınız gerçi. Erkeklerin bu konuda çok baskıcı olmasını anlamıyorum. Benim daha bebeğin cinsiyeti belli değil. Açıkçası cinsiyet önemli değil. Sağlıklı olsun da…Bu kafadayim. Ama kız olursa eşim ismini koydu. Yani şansını zorlama dedi. Bun konuda net olduğunu söyledi. Zehra koyacağım dedi. Aslında baskı yapsam değişir. Ama gerek duymuyorum. Çünkü koyduğu isim güzel. Ne koyacagim başka yani. Ayla, Mira,Meva falan mı :) hiç sevmiyorum popüler isimleri. Çift isim karşıtı da biriyim. Kafamız aynı olduğu için benim için problem teşkil etmiyor. Size gelince işiniz zor. Ama bence üstelemeyin. Konudan uzak durursaniz bence İnci Sema ’da karar kılınır.