Barbie
Merhaba ilk once Allah hepinize guzel dogumlar nasib etsin bende 40 haftam tamamlaninca artik bu cocuk gelmeyecek diyenlerdenim doktorum bekle diyordu ben sabirsizlanib sezeryan icin gun aldim yani 11 subat icin...40 hafta boyunca normal hamileliyim oldu hamileliyimin sonlarina yakin ne yalanci dogum sancisi ne acilma ne su ne nisan hicbiri olmadi bu beni cok uzuyordu .. 11 subat icin gun alib 10 subat erkenden kaldim sanki belimde hafif adet sancisi gibi birsey vardi sonra yarin icin hazirliklara basladim dus aldim ciktim sanki bel sancim cogalmisdi yaa kizimmi geliyor diye kendi kendime sordum
arkadaslarima yazdim bana dakika tut 15-10 dakikada bire duserse doguruyorsun demekdir dediler bende oyle yaptim herneyse oylen saat 16:00 oldu sancilarim cogalmisdi kizlar acilen doktora git kendi doktorum sehir disinda idi baska doktor bakti sen hala dogurmuyorsun evine don dedi cok kotu oldum sancilarimda dayanilmayacak kadar coktu eve geldim sancilar surekli devam ediyordu saat 21: 00 oldu annem benı yenıden doktora goturdu bu boyle olmaz dedı gıdınce baska doktor vardı bu kız doguruyor dedı 3-4 sm acıklık var dedı neyse 21:00da hastanaye yatısım yapıldı ve 10 saat sancıdan sonra 07:20 de kızım dunyaya goz acdı o an cok agladım dıkıslerım cok oldu bebek cıkmıyordu dıye ama bu gunume bın sukur kızım artık benımle uzun oldu ama bence guzeldı Allah tum bebek ısteyenlere bu anı yawatsın Amın