Gozdee6 Merhaba 🥰 2 gün önceye kadar alt kısımda daha kuvvetli vurma şeklinde hareket hissediyordum ara ara günde 2-3 kez , 2 gündür sadece elimi karnıma koyduğumda minik kıpırtılar atım gibi hissediyorum bir sorun yoktur dimi 🙏🏻
Zelis_ozdrgn Gozdee6 Yok canım ben de Öyle hissediyorum elimi koyduğumda böyle kıpır diyor doktor bu haftalarda sürekli uyur sadece gece kıpırdar falan diyordu 23 haftalık olduk Sadece elimi koyduğumda böyle hissediyorum yani onun dışında zaten dıştan şu an çok erken hissetmek gerçi vücuda göre değişiyor yine benim iç karnım çok geniş o yüzden
bbety Ben ilk kez 23te hissetmiştim sonra da birkaç günde bir hissediyordum. Plasentam öndeymiş onunla da ilgisi olabilir. Sizin rahim durumunuz ve bebişin pozisyonuyla ilgilidir yani hiç kuruntu yapmayın :) Böyle diyorum gerçi ama 35 haftadayım 2 gece önce az hareket etti diye bütün gece panik atak geçirdim 😄😄 bu evhamlara pek kulak asmamak gerekiyo sanki yoksa kendimizi deli edicez 😊😅
senem0987 Ben 23+2 haftalık hamileyim beneğim artık rutin oluşturdu diye düşünüyorum her gün sabaha karşı içerde bi 4-5 dakika kıpırdıyor uyanıyorum zaten öğleden sonra elimi koyduğumda bi kaç kere kıpırdıyor bazen geceleri de uyanıyor bedenden bedene fark ediyor 1 hafta öncesine kadar 2 gün kıpırdamadığı bile oluyordu