36+1 deyim dün gece bı kâbus görerek uyandım sicradim korktum dünden beri sanki bebeğin hareketleri azaldı gibi hissediyorum bununla alakası var mıdır bilemiyorum yada ben boş kuruntu mu yapıyorum sizce hastaneye gitmeli miyim öyle kanama vs yok çok şükür